31/12-09

Dagen började i näsviken hos Markus sedan åkte vi in till stan för att köpa lite glitter till jul showen. hittade inte så mkt ganska slut på allt men blev iaf lite lila glitter. Åkte sedan hem till Bergsjö. Då jag red på Marina och borstade ur hennes svans med mitt nya pälsglans :). mockade och gick in och spelade wii med Markus en stund sedan gick jag ut oc red på Maxi. Känner mig riktigt duktig facktist nu :).
 Kvällen till bringades till att kolla på film hemma sedan åkte vi in till stan och kollade på fyvärkerier.

Gott Nytt År!


Kommentarer
Postat av: Tove

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-13 @ 02:57:08
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0